Welkom...

11 augustus 2011 - Utrecht, Nederland

Dag lieve jullie,

Zoals jullie vast wel weten ben ik een groot fan van de Liefde In De Wereld. Een beetje zoals die verdwaasde hippies in de jaren ’70 die altijd aan de LSD zaten, maar ik zit dan toevallig niet aan de LSD. Maar goed, die Liefde In De Wereld.

Het is natuurlijk wel een beetje gek om daar fan van te zijn, zonder ooit echt heel veel verder dan Europa te zijn geweest. Dus heb ik me bedacht om eens ergens anders heen te gaan, om te kijken hoe het er daar allemaal aan toe gaat. En omdat ik ook dingen met studeren doe, valt dat komend jaar goed te combineren. Dus, stage en iets buiten Europa?

Mijn antwoord: Zuid Afrika! Ik vertrek woensdag 17 augustus vanaf Schiphol, en dan zal ik tien maanden in Port Elizabeth stage lopen. Maar voordat ik in P.E. aankom, zal ik eerst nog in anderhalve week van Johannesburg naar P.E. moeten reizen.

Dat ga ik doen met de BazBus, een bus waar je op en af kan stappen wanneer je wilt, in verschillende dorpjes. De bus stopt voor het hostel van jouw keuze, dus het is een heel fijne, veilige manier van reizen; no worries...

And guess what: Op dit blog zal ik af en toe eens een mooi verhaaltje vertellen, om jullie een beetje op de hoogte te houden. Ik denk dat er vooral in het begin verhaaltjes komen, dus als je vindt dat ik te weinig schrijf, moet je het maar even laten weten!

Ik ga jullie heel, heel veel missen, maar gelukkig bestaan er dingen als skype, facebook, blogs en e-mail. Dan kunnen jullie mij ook een beetje op de hoogte houden van jullie avonturen in Groningen, Utrecht, Amsterdam, Suriname, Zuid Afrika, Australië en al die andere landen en steden waar jullie, lieve mensen, in wonen!

Liefde!

Renilde

P.S. Ook op dit reisblog kun je je emailadres invullen, zodat je vanzelf een mailtje krijgt als ik weer een verhaaltje heb verteld!

1. Quirine:
    Check :D veel verhaaltjes voor ons (saaie achterblijvers) graag! xx
  2. nelleke:
    11 augustus 2011
    hoi renilde, goede reis, lefs, mamma
  3. Arya:
    11 augustus 2011
    Ja, ik wil ook veel verhaaltjes!! Ben je nog in Groningen een dezer dagen voor een klein kopje afscheidsthee of gaat dat niet meer lukken? X Arya
  4. Lobke:
    11 augustus 2011
    Geniet er van! Het is nu al een mooi avontuur en ik ga je zeker volgen :)
  5. Gerard:
    ok
  6. Dorieke:
    12 augustus 2011
    Rudolf en ik kunnen je helaas niet komen uitzwaaien op Schiphol :( We gaan je missen! En doe de groetjes aan de zon, die heb ik al veelstelang niet meer gezien :p
  7. Francis van Oldeniel:
    14 augustus 2011
    Hey Renelide,

Te gek dat je dit gaat doen en dat je nog iets heb kunnen regelen in Zuid afrika. Ik wens je heel erg veel plezier en een goede tijd. Breng er maar lekker veel liefde heen.

Liefs Francis
  8. Lotte:
    14 augustus 2011
    Korte huggles en liefde uit India :) Ik verheug me nu al op je verhalen :D
  9. Harma:
    16 augustus 2011
    Have fun Renilde! Geniet er van en succes met je stage :-)!!
  10. Gerard:
    18 augustus 2011
    18 augustus, 14:00 uur: Ik lees dat je goed bent aangekomen en al direct van het goede weer zit te genieten! Wij moeten het doen met somber en grijs.
  11. Anouk:
    18 augustus 2011
    Wat fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen! Geniet ervan daar :)
  12. Colin:
    22 augustus 2011
    Dat klinkt als een geweldig avontuur Renilde dat jij tegemoet gaat! Heel spannend.
    Geniet van deze ongelofelijke ervaring, en iedere ervaring die maar op jouw pad komt.

Blessings

Colin
  13. Rebecca:
    23 augustus 2011
    Awsome! Uiteraard hou ik je blog graag bij ;) Veel plezier!

X
    Rebecca